BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zaborski Artur
Tytuł
Metody wielowymiarowej analizy statystycznej w badaniach marketingowych - krótka charakterystyka oraz podstawowe zastosowania
Multivariate Techniques in Marketing Research - Characterization and Typical Applications
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (1), 1998, nr 765, s. 83-90, rys., bibliogr. 12 poz.
Słowa kluczowe
Wielowymiarowa analiza statystyczna, Badania marketingowe, Analiza czynnikowa, Analiza danych
Multi-dimensional statistical analysis, Marketing research, Factor analysis, Data analysis
Uwagi
summ.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1507-3866
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu