BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chrzan Edward (Politechnika Częstochowska), Regulski Lech (Politechnika Częstochowska)
Tytuł
Zarządzanie przez systemy marketingowe : TMM - Total Marketing Management
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1998, nr 786, s. 298-310, rys., bibliogr. 21 poz.
Słowa kluczowe
Zarządzanie marketingowe, Marketing usług, Marketing wewnętrzny
Marketing management, Service marketing, Internal marketing
Uwagi
streszcz., summ.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu