BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Schön Beniamin (Sodexo Motivation Solutions)
Tytuł
Zaprojektować lojalność klienta
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 9, s. 6-8, fot.
Słowa kluczowe
Marketing, Relacje z klientami, Programy lojalnościowe
Marketing, Relationships with customers, Loyalty programs
Abstrakt
Firmie zależy na klientach, stąd coraz więcej podmiotów inwestuje w programy lojalnościowe, które mają za zadanie związać klienta z marką na dłuższy czas. W artykule przedstawiono etapy przygotowania skutecznego programu motywacyjnego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu