BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sadowski Jakub (Bizneskonferencje, Sp. z o.o.)
Tytuł
Sprzedałeś, ale co dalej?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 9, s. 10-12, fot.
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Usługi, Zarządzanie zadowoleniem klientów
Customer service, Services, Customer satisfaction management
Abstrakt
W walce o klienta zwyciężają ci, którzy proponują przemyślaną i rzeczywiście odczuwalną opiekę. W artykule przedstawiono jedną z najważniejszych kwestii dzisiejszego rynku jaką jest obsługa posprzedażowa.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu