- Autor
- Sadowski Jakub (Bizneskonferencje, Sp. z o.o.)
- Tytuł
- Sprzedałeś, ale co dalej?
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2010, nr 9, s. 10-12, fot.
- Słowa kluczowe
- Obsługa klienta, Usługi, Zarządzanie zadowoleniem klientów
Customer service, Services, Customer satisfaction management - Abstrakt
- W walce o klienta zwyciężają ci, którzy proponują przemyślaną i rzeczywiście odczuwalną opiekę. W artykule przedstawiono jedną z najważniejszych kwestii dzisiejszego rynku jaką jest obsługa posprzedażowa.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol