BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kosson Grzegorz (Wunderman)
Tytuł
W Stronę Waldenu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 9, s. 17-18, fot., bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Zachowania konsumenta, Podejmowanie decyzji, Analiza trendu
Consumer behaviour, Decision making, Trend analysis
Abstrakt
Kryzys wygenerował sytuacje, które zmieniają nastawienia klientów. Konsumenci nie wierzą reklamie. Pojawiają się nowe trendy jak downshifting, freecycling.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. http://brandsandpeople.blogspot.com/2008/11/its-end-of-world-as-we-know-it_9074.html
  2. Henry D. Thoreau "Walden", PIW 1991, w przekładzie Haliny Czaplińskiej.
  3. Linda Breen Pierce, Choosing Simplicity - Real People Finding Peace and Fulfillment in a Complex World -, 2000 Gallagher Press.
  4. Downshifting - Poly Ghazi and Judy Jones, Hodder & Stoughton, 2004.
  5. Not buying it. My Year Without Shopping - Judith Levine, Simon & Schuster 2006.
  6. The New Spend Less Revolution, 365 Tips for a Better Quality of Life While Actually Spending Less, Rebeca Ash, Harriman House 2006.
  7. Eyes wide open. Wallet half shut. The Emerging
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu