BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szczepańska Marta (K2 Internet S.A., Polska)
Tytuł
Trzy pytania w związku z Facebookiem
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 8, s. 9-11
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Media informacyjne, Media komunikowania, Serwisy społecznościowe, Strategia marketingowa
e-marketing, Information media, Media communication, Social networking, Marketing strategy
Firma/Organizacja
Facebook
Facebook
Abstrakt
W artykule podjęto próbę odpowiedzi na pytania: czy konsumenci chcą obecności firm i marek w mediach społecznościowych; czy pojawienie się Facebooka zmieniło coś w relacjach konsument - marka; czego chcą konsumenci w społecznościach i czy zawsze to dostają?
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu