BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Grzywińska Ilona (Ciszewski Financial Communications)
Tytuł
Ujarzmianie Hydry : kryzys w social mediach
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 8, s. 12-14, rys.
Słowa kluczowe
Serwisy społecznościowe, Wizerunek przedsiębiorstwa, Marka przedsiębiorstwa, Kryzys przedsiębiorstwa, Strategia komunikowania, Sytuacje kryzysowe, Zarządzanie w kryzysie, Media społecznościowe
Social networking, Company image, Enterprise's brand, Enterprises crisis, Communication strategy, Crisis situations, Crisis management, Social media
Abstrakt
W artykule podjęto próbę odpowiedzi na pytanie, jak firma powinna sobie radzić z kryzysem w social mediach? Podkreślono,że zanim firma założy bloga czy profil na Facebooku, powinna opracować manual antykryzysowy. Powinna również prowadzić monitoring mediów społecznościowych i mieć wypracowane narzędzia na wypadek uruchomienia lawiny kryzysowej.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu