BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Lorenc Vensa (Agencja Pr Vel.)
Tytuł
Trzecia fala internetu - zakupy grupowe
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 9, s. 20-22, fot.
Słowa kluczowe
Sprzedaż internetowa, Internet, Handel elektroniczny, Zachowania konsumenta, Zakupy grupowe
Internet sale, Internet, e-commerce, Consumer behaviour, Group purchasing
Abstrakt
W wyszukiwarkach internetowych i portalach społecznościowych coraz powszechniejsze stają się zakupy grupowe. W artykule wyjaśniono na czym polega fenomen zakupów grupowych. Przedstawiono jakie jest zainteresowanie tą formą zakupów w sieci w Polsce.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu