BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kurylak Magdalena (GoldenSubmarine)
Tytuł
Dobrze poinformowany łowca okazji
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 9, s. 23-25, fot., wykr.
Słowa kluczowe
Zachowania konsumenta, Internet, Wyszukiwanie informacji
Consumer behaviour, Internet, Information retrieval
Abstrakt
Scharakteryzowano zachowania nowego konsumenta, podsumowując nowe badania. Istotne jest, że mimo ogromnej roli internetu w procesie nabywania produktu, ekstremalny konsument nie jest skłonny całkowicie zatracić się w świecie wirtualnym – kontakt fizyczny z produktem wciąż dla niego jest ważny. Prowadzi to do konieczności stosowania kompleksowej, przemyślanej strategii działania, integrującej wiele kanałów komunikacji.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu