BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Musiał Sebastian (Euro RSCG 4D), Koszyk Marcin (Euro RSCG 4D)
Tytuł
O czym myślą podczas zakupów?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 9, s. 29-30
Słowa kluczowe
Efektywność marketingu, Marketing zakupów, Zachowania konsumenta
Marketing efficiency, Buyer marketing, Consumer behaviour
Abstrakt
Jakie kierunek komunikacji oraz materiały promocji wybrać, aby konsumenta zainteresować produktem i ostatecznie doprowadzić do zakupu, to pytanie zadawane przez niemal każdego marketera. W tym celu przeprowadzono na przełomie 2009 i 2010 roku w dwóch wiodących hipermarketach w Polsce badanie ”EuroShopper”. Poddano wnikliwie analizie m.in aspekt ceny.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu