BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hupa Albert (Interactive Research Center Sp. z o.o.)
Tytuł
Multimedia w kampanii wiralowej
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 8, s. 53-55, rys.
Słowa kluczowe
Marketing wirusowy, Multimedia, Media reklamowe, Reklama multimedialna, Marketing szeptany
Viral marketing, Multimedia, Advertising media, Multimedia advertising, Buzz marketing
Abstrakt
Zwrócono uwagę na wykorzystanie materiałów multimedialnych (filmów wideo) w działaniach marketingu szeptanego i wirusowego. Przybliżono jak można mierzyć efektywność podjętych działań.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu