- Autor
- Karwowski Andrzej (Ink Communication)
- Tytuł
- Ufam, więc kupuję
- Źródło
- Marketing w Praktyce, 2010, nr 8, s. 62-64, rys.
- Słowa kluczowe
- Promocja przedsiębiorstwa, Informacja w podejmowaniu decyzji, Wizerunek przedsiębiorstwa, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Zaufanie, Marketing
Promotion of enterprise, Information in decision making, Company image, Communication company-client, Trust, Marketing - Abstrakt
- W artykule omówiono rolę dobrych referencji w promowaniu przedsiębiorstwa. Przybliżono cele programu referencyjnego. Zwrócono uwagę na narzędzia dające bogate spektrum możliwości przedstawienia relacji pomiędzy firmą a klientem, takie jak: case study i success story.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 1425-8315
- Język
- pol