BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Karwowski Andrzej (Ink Communication)
Tytuł
Ufam, więc kupuję
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 8, s. 62-64, rys.
Słowa kluczowe
Promocja przedsiębiorstwa, Informacja w podejmowaniu decyzji, Wizerunek przedsiębiorstwa, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Zaufanie, Marketing
Promotion of enterprise, Information in decision making, Company image, Communication company-client, Trust, Marketing
Abstrakt
W artykule omówiono rolę dobrych referencji w promowaniu przedsiębiorstwa. Przybliżono cele programu referencyjnego. Zwrócono uwagę na narzędzia dające bogate spektrum możliwości przedstawienia relacji pomiędzy firmą a klientem, takie jak: case study i success story.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu