BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sieńkowska Ewa (McCann Worldgroup)
Tytuł
Jak być konsumentem sprytnym?
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 9, s. 34-36, fot.
Słowa kluczowe
Komunikowanie marketingowe, Zachowania konsumenta, Podejmowanie decyzji, Marketing zakupów
Marketing communication, Consumer behaviour, Decision making, Buyer marketing
Abstrakt
Smart shopping, czyli tzw. „sprytne zakupy” to sposób nowoczesnego i świadomego kupowania przy wykorzystaniu wielu narzędzi, technik oraz sposobów, w tym uzyskiwania pożądanych indywidualnych warunków handlowych. Opisano jak konsumenci oszczędzają podczas zakupów nie rezygnując z ich wysokiej jakości.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu