BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Chirowski Marcin (Kaplan)
Tytuł
Na podbój zagranicznych wyszukiwarek
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 9, s. 46-47
Słowa kluczowe
Marketing internetowy, Wyszukiwarki internetowe, Marketing międzynarodowy
e-marketing, Internet search engine, International marketing
Abstrakt
Przedstawiono, jakie szanse stwarza naszym firmom marketing międzynarodowy w zagranicznych, lokalnych wyszukiwarkach. Wyróżniono czynniki wpływające na sukces w wyszukiwarkach międzynarodowych. Zwrócono uwagę na różne rozwiązania i strategie.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu