BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Adamczyk Arnold
Tytuł
Domena buduje wartość strony
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 8, s. 73-75
Słowa kluczowe
Internet, Domena internetowa, Marketing internetowy
Internet, Internet domain, e-marketing
Abstrakt
Posiadanie atrakcyjnej domeny podnosi rangę firmy. W artykule podjęto próbę odpowiedzi na pytanie, jakimi wskazówkami i zasadami należy się kierować, uruchamiając nowy projekt internetowy, tak aby jego wyróżnikiem była dobra domena.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu