BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jąder Karolina (Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu)
Tytuł
Znajomość preferencji konsumentów czynnikiem zwiększającym konkurencyjność produktów na rynku warzyw
Recognition of Consumers Preferencies as the Increase Factor of Products Competitiveness on the Vegetables Market
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2008, T. 10, z. 4, s. 145-148, tab., rys., bibliogr. 3 poz.
Słowa kluczowe
Warzywa, Mierniki konkurencyjności, Preferencje konsumenta
Vegetables, Measuring competitiveness, Consumer preferences
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Zbadanie potrzeb i zachowań konsumentów ma duże znaczenie przy budowaniu przewagi rynkowej i większej konkurencyjności podmiotów gospodarczych. W opracowaniu przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych wśród wybranej grupy mieszkańców miasta Poznania. Badanie miało na celu poznanie preferencji konsumentów dotyczących kupowanych warzyw. (abstrakt oryginalny)

Researches on consumers behaviours has a big significance to the development of a market advantage. In this paper there were shown the results of researches, which have been carried out among inhabitants of Poznań, The aim of this research was to recoquire the consumers preferences and behaviours concerning the chooses of the vegetables. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Jąder K. 2006: Uwarunkowania konkurencyjności produktów regionalnych w ofercie artykułów spożywczych. Agrobiznes. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa, t. 1, red. Urban S., Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, s. 341-347.
  2. Kędzior Z., Ptasińska J. 2005: Systemy jakości w przemyśle spożywczym. Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie, nr 678.
  3. Plichta G. 2002: Oczekiwana jakość usługi handlowej jako przesłanka lokalizacji zakupów. Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie, nr 586, s. 157-169.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu