BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zieliński Paweł (VanguardPR)
Tytuł
Cztery kółka social mediów
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 9, s. 54-56, fot.
Słowa kluczowe
Marka, Serwisy społecznościowe, Marketing internetowy, Rynek motoryzacyjny
Brand, Social networking, e-marketing, Motorization market
Abstrakt
Social media i przemysł motoryzacyjny są już dzisiaj nierozłączne. Autor podejmuje temat, jak umiejętnie wykorzystać praktycznie nieograniczony potencjał społeczności internetowych i zaangażowanie wielbicieli motoryzacji. Wyróżnia kilka marek, które warto naśladować.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu