BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Turska Renata (LOYCON SP. z o.o., Polska)
Tytuł
Lojalność bardziej sexy
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 9, s. 58-61, il.
Słowa kluczowe
Marketing partnerski, Lojalność klientów, Programy lojalnościowe, Zarządzanie zadowoleniem klientów
Partnership marketing, Customer loyalty, Loyalty programs, Customer satisfaction management
Abstrakt
Autor porusza problematykę nagradzania w programach lojalności klientów. Przedstawia kilka cennych uwag jak nagradzać.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu