BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pakulski Tomasz (Vercom Sp. z o.o.)
Tytuł
Aby było "wow"
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 9, s. 62-65, fot.
Słowa kluczowe
Kampanie reklamowe, Instrumenty marketingowe, Marketing, Reklama, Short Message Service (SMS), Poczta elektroniczna
Advertising campaign, Marketing instruments, Marketing, Advertising, Short Message Service (SMS), e-mail
Abstrakt
Od czego zależy skuteczność kampanii reklamowej w e-mail i SMS-marketingu? Autor dzieli się swoimi spostrzeżeniami w obserwacji ciekawych inicjatyw, które stosują firmy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu