BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hajdas Monika (INSPIRE smarter branding)
Tytuł
Dobrze opowiedziana marka
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 9, s. 66-69, il., bibliogr. 6 poz.
Słowa kluczowe
Budowanie świadomości marki, Strategia marki, Komunikowanie marketingowe
Branding, Brand strategy, Marketing communication
Abstrakt
Jednym z elementów architektury marki jest tzw. opowieść marki (brand story). Na naszych oczach tworzy się nowa epoka wyznaczająca kolejny poziom w tworzeniu marek: era storytellingu. Przywołano kilka przykładów znanych opowieści marki.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. M. Morley, "The Global Corporate Brand Book", Palgrave Mac-millan, 2009.
  2. S. Godin, Tribes, "We need you to lead us. Portfolio", Penguin Group, 2008.
  3. J.H. Spink, "One upon a time. The Marketer", luty 2007.
  4. К. Fog, С. Budtz, В. Yakaboylu, "Storytelling. Branding in practice". Springer, 2005.
  5. R. Jensen, "Sell me a story" CriticalEye 2005.
  6. M. Goodyear, "Divided by a common language: diversity and deception in the world of global marketing". Journal of the Market Research Society, 1996, 38 (2).
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu