BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kościukiewicz Wiesław (Mikrokom-Soft Sp. z o. o.)
Tytuł
Narzędzia marketingu bezpośredniego w sklepie internetowym
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1998, nr 787, s. 255-262, rys., bibliogr. 18 poz.
Słowa kluczowe
Marketing bezpośredni, Narzędzia marketingu bezpośredniego, Sprzedaż internetowa, Sklepy internetowe
Direct marketing, Direct marketing tools, Internet sale, Internet shopping
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu