BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kościukiewicz Wiesław (Mikrokom-Soft Sp. z o. o.)
Tytuł
Narzędzia marketingu bezpośredniego w sklepie internetowym
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1998, nr 787, s. 255-262, rys., bibliogr. 18 poz.
Tytuł własny numeru
Pozyskiwanie wiedzy z baz danych
Słowa kluczowe
Marketing bezpośredni, Narzędzia marketingu bezpośredniego, Sprzedaż internetowa, Sklepy internetowe
Direct marketing, Direct marketing tools, Internet sale, Internet shopping
Abstrakt
Wyjaśniono istotę marketingu bezpośredniego oraz opisano narzędzia marketingowe stosowane w Internecie. Szczególną uwagę zwrócono bazy danych klientów oraz na kierunki rozwoju internetowych narzędzi marketingu bezpośredniego.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Jacek O.: Marketing bezpośredni; wyd. 1 Businessman Book 1994.
  2. Szuman M., Dobski P.: Marketing bezpośredni, Infor 1997, str 14.
  3. Dziuba D.T.: Toward Electronization of the Economic Market, Global Trends and Polish Experience, Economic Discussion Papers No. 22 University of Warsaw 1996.
  4. Katzenstein H., Sachs W.: Direct marketing, Charks E. Mervill Publishing Co. 1986.
  5. Iconocast - Interactive Messaging, http://www.mediacentral.com/Magazines/mediaCentral/Columns/Tchong/19971219.htm.
  6. NetProfit Magazine Daily, http://www.netprofit-mag.com.
  7. Adding Product Value Through Information, http://www.duke.edu/~mccann/infovalu.htm.
  8. Yoshitake D.: PointCast updates push, http://www.news.eom/News/Item/0,4,19735,00.htm.
  9. Wilson R.: Multipied Marketing on the Web, http://www.wilsonweb.com/articles/multiplied.htm.
  10. Levey R.: What's Your Data IQ?, http://www.mediacentral.eom/Magazines/Direct/9802/l99802010102.htm.
  11. Strykowski S.: Eksploracja danych, "Informatyka" nr 10/1996.
  12. http://www.aptex.com.
  13. http://www.mltol.com/knowledge/4prin.html.
  14. http://www.kumhyang.com/'company/75/en/html/e_222_product.html.
  15. Retail Decision Support Solution, Sequent Computer Systems, Inc, http://www.sequent.com.
  16. http://www.etrust.org/webpublishers/studies_BCG.htm.
  17. Marketing Tools, Oct. 1997, "The Cookie Crumbles", http://www.Marketingtools.com/publications/mt/97_mt/9710_mt/mt97108.htm.
  18. Smith J.H.: WhoOwns Personal Data?, Beyond Computing, Nov/Dec. 1997 vol 6, No 9.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu