- Autor
- Kościukiewicz Wiesław (Mikrokom-Soft Sp. z o. o.)
- Tytuł
- Narzędzia marketingu bezpośredniego w sklepie internetowym
- Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1998, nr 787, s. 255-262, rys., bibliogr. 18 poz.
- Tytuł własny numeru
- Pozyskiwanie wiedzy z baz danych
- Słowa kluczowe
- Marketing bezpośredni, Narzędzia marketingu bezpośredniego, Sprzedaż internetowa, Sklepy internetowe
Direct marketing, Direct marketing tools, Internet sale, Internet shopping - Abstrakt
- Wyjaśniono istotę marketingu bezpośredniego oraz opisano narzędzia marketingowe stosowane w Internecie. Szczególną uwagę zwrócono bazy danych klientów oraz na kierunki rozwoju internetowych narzędzi marketingu bezpośredniego.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Jacek O.: Marketing bezpośredni; wyd. 1 Businessman Book 1994.
- Szuman M., Dobski P.: Marketing bezpośredni, Infor 1997, str 14.
- Dziuba D.T.: Toward Electronization of the Economic Market, Global Trends and Polish Experience, Economic Discussion Papers No. 22 University of Warsaw 1996.
- Katzenstein H., Sachs W.: Direct marketing, Charks E. Mervill Publishing Co. 1986.
- Iconocast - Interactive Messaging, http://www.mediacentral.com/Magazines/mediaCentral/Columns/Tchong/19971219.htm.
- NetProfit Magazine Daily, http://www.netprofit-mag.com.
- Adding Product Value Through Information, http://www.duke.edu/~mccann/infovalu.htm.
- Yoshitake D.: PointCast updates push, http://www.news.eom/News/Item/0,4,19735,00.htm.
- Wilson R.: Multipied Marketing on the Web, http://www.wilsonweb.com/articles/multiplied.htm.
- Levey R.: What's Your Data IQ?, http://www.mediacentral.eom/Magazines/Direct/9802/l99802010102.htm.
- Strykowski S.: Eksploracja danych, "Informatyka" nr 10/1996.
- http://www.aptex.com.
- http://www.mltol.com/knowledge/4prin.html.
- http://www.kumhyang.com/'company/75/en/html/e_222_product.html.
- Retail Decision Support Solution, Sequent Computer Systems, Inc, http://www.sequent.com.
- http://www.etrust.org/webpublishers/studies_BCG.htm.
- Marketing Tools, Oct. 1997, "The Cookie Crumbles", http://www.Marketingtools.com/publications/mt/97_mt/9710_mt/mt97108.htm.
- Smith J.H.: WhoOwns Personal Data?, Beyond Computing, Nov/Dec. 1997 vol 6, No 9.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol