BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Koreleska Ewa (Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy w Bydgoszczy)
Tytuł
Sprzedaż bezpośrednia produktów ekologicznych
Direct Sale of Organic Products
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2008, T. 10, z. 4, s. 177-179, rys., bibliogr. 11 poz.
Słowa kluczowe
Sprzedaż bezpośrednia, Produkty ekologiczne, Badania ankietowe
Direct sales, Ecological product, Questionnaire survey
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Przedstawiono stosowane formy sprzedaży bezpośredniej oraz wady i zalety tej formy sprzedaży. Określono strukturą sprzedaży wybranych produktów ekologicznych. (abstrakt oryginalny)

The paper outlines the forms of direct sales, its advantages and disadvantages as well as the sales structure of chosen organic products. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Czubała A. 2001: Dystrybucja produktów. Marketing bez tajemnic. PWN, Warszawa, 30-41.
  2. Gutkowska K., Żakowska-Biemans S. 2001: Systemy dystrybucyjne na rynku żywności z rolnictwa ekologicznego w krajach Unii Europejskiej i w Polsce. Roczniki Naukowe SERiA, Warszawa-Poznań-Białystok, t. III, z. 4, 25.
  3. Hamm U., Gronefeld F., Halpin D. 2002: Analysis of the European market for organic food. Scholl of Management and Buisnnes, The University of Wales Aberystwyth.
  4. Koreleska E. 2006: Funkcjonowanie i rozwój gospodarstw ekologicznych. Praca doktorska. SGGW, Warszawa.
  5. Kośmicki E. 2002: Sprzedaż bezpośrednia przez rolników w Niemczech. Podstawowe problemy ekonomiczne i prawne. Zagadnienia Doradztwa Rolniczego, nr 2, 110-114.
  6. Kreuzer K. 1996: Bio-Vermarktung. Vermarktungwege fuer Lebensmittel aus oekologischer Erzeugungen. Darms.
  7. Mruk H., Pilarczyk B., Sojkin B., Szulce H. 1996: Podstawy marketingu. AE w Poznaniu, Poznań, 188-189.
  8. Richter T. 2002: [w:] Oekologische Agrarkultur Weltweit 2002. Statistiken und Perspektywen. SOEL-Sonderausgabe Nr. 74,4, ueberarbeitete Auflage.
  9. Rolnictwo ekologiczne i eko-agroturystyka przyjazne człowiekowi i środowisku. 2001: RCDRRiOW w Przysieku, Przysiek, 9.
  10. Thomas M.J. 1999: Podręcznik marketingu. PWN, Warszawa, 445-458.
  11. Żakowska-Biemans S., Gutkowska K. 2003: Rynek żywności ekologicznej w Polsce i w krajach Unii Europejskiej. SGGW, Warszawa, 20.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu