BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kowalska Anna (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
Tytuł
Konkurencja na rynku piwa w Polsce
Competition on the Beer Market in Poland
Źródło
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2008, T. 10, z. 4, s. 180-184, rys., bibliogr. 9 poz.
Słowa kluczowe
Konsumpcja piwa, Browarnictwo, Konkurencyjność wyrobów
Beer consumption, Brewing industry, Products competitiveness
Uwagi
streszcz., summ.
Abstrakt
Celem opracowania była analiza konkurencji na rynku piwa w Polsce oraz określenie lojalności konsumentów w stosunku do marek piwa. W artykule omówiono zmiany w spożyciu piwa w Polsce, jak również przyczyny jego wzrostu. (abstrakt oryginalny)

The aim of this paper is to analyze the competition on the beer market in Poland and the evaluation of brad loyalty to different brands of beer. The paper concerns changes in beer consumption in Poland as well as the reasons of its growth. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Bibliografia
Pokaż
  1. Drewnowska B. 2008: Rynek piwa nie rośnie już tak szybko, jak kiedyś. Rzeczpospolita, 7 luty.
  2. Garlicki J. 2007: Piwa najczęściej spożywanym rodzajem napojów alkoholowych w Polsce. Rynki Alkoholowe, nr 6, s. 8.
  3. [http//www.browary-polskie.pl] (24-04-2008).
  4. [http://carlsbergpolska.pl] (24-04-2008).
  5. [http://www.grupazywiec.pl] (24-04-2008).
  6. [http://www.kp.pl] (24-04-2008).
  7. [http://www.money.pl], Piwo w puszkach rośnie w siłę. (06-02-2008).
  8. [http://www.piwo.2q.pl] (24-04-2008).
  9. Marak J. 2002: Metody gromadzenia danych. Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań (red. Mazurek-Łopacińska K.), Wyd. AE Wrocław, s. 118.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1508-3535
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu