BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wsulek Magdalena (Hypermedia Isobar)
Tytuł
Piękno w marketingu
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 9, s. 85-86, fot.
Słowa kluczowe
Marka produktu, Pozycjonowanie marki, Strategia marketingowa, Psychologia konsumenta
Product brand, Brand positioning, Marketing strategy, Consumer psychology
Abstrakt
Estetyka staje się częścią strategii komunikacji marketingowej oraz elementem pozycjonującym markę. Autor podkreśla duży wpływ zarówno użyteczności, jak i piękna produktu na jego odbiór przez użytkowników.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu