BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Szlachta Krystyna (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
Tytuł
Działalność marketingowa na rynku napojów bezalkoholowych na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa
Marketing Activity of Polish Mineral Water and Soft Drinks Market Showed on the Example of One Selected Enterprise
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Technologia (5), 1999, nr 812, s. 104-110, tab., bibliogr. 2 poz.
Słowa kluczowe
Rynek napojów bezalkoholowych, Marketingowa koncepcja przedsiębiorstwa, Studium przypadku
Non-alcoholic beverages market, Marketing concept of the company, Case study
Uwagi
summ.
Firma/Organizacja
Coca-Cola
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1428-5290
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu