BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Moftah Algade Abd Alhakim A. (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
Tytuł
Marketing produktów zwierzęcych w Libijskiej Dżamahiriji
The Marketing of Livestock Products in Libyan Jamahiriya
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Technologia (4), 1998, nr 790, s. 91-99, bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Produkcja zwierzęca, Marketing produktu, Marketing produktów żywnościowych, Usługi marketingowe
Animal production, Product marketing, Marketing of food products, Marketing services
Uwagi
summ.
Kraj/Region
Libia
Libya
Abstrakt
Metody marketingu w Libijskiej Dżamahiriji zależą od rodzaju produktu. W tym artykule omówimy trzy sposoby marketingu, usługi marketingowe oraz przyczyny hamujące rozwój marketingu produktami zwierzęcymi. (fragment tekstu)

In Libyan Jamahiriya about 96% of demand for meat, and eggs but 75% for fish are provided by domestic production, whereas milk products are imported by about 65%. In period of 1984-1994 the supply of animal food products slightly increased. However the growth of the number of population resulted in decreasing of unit consumpion but with the exception of eggs. In spite of noticeable dropping in Livestock products consumption per capita, the level of consumption is quite high in camparison to the other Third World countries. Due to the high demand for animal products there is necessity of developing their production, processing and marketing, so that to improve supplying the best in sense quality and quantity of these products. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Alnejfi S.: Ekonomika produkcji zwierzęcej. Uniwersytet Almawsal. Irak 1988 r.
  2. Baeara A.: Marketing i jego rola w rozwoju. Uniwersytet Kar Younis Bengazi. Libia 1990 r.
  3. "Magazyn Arabskiej Organizacji Rozwoju i Rolnictwa", 1994 nr 4, s. 29. Sudan.
  4. "Magazyn Arabskiej Organizacji Rozwoju i Rolnictwa" 1985 nr 3, s. 17. Sudan.
  5. "Rolniczy Rocznik Statystyczny. Organizacja Arabska ds. Rozwoju Rolnictwa" 1992 vol. 12,1995, vol. 15. Sudan.
  6. Slfatur O.: Teoria ekonomicznej jedności. Uniwersytet Fordham 1974.
  7. Urban S., Szlachta K.: Ekonomika i organizacja obrotu towarowego żywnością i żywienia ludności. Warszawa-Wrocław: PWN 1988.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1428-5290
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu