BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Ambrozowicz Piotr (Bank Zachodni SA)
Tytuł
Zmiana organizacji obsługi klientów strategicznych banków jako czynnik sukcesu rynkowego
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1997, nr 779, s. 179-189, bibliogr. 8 poz.
Słowa kluczowe
System bankowy w gospodarce rynkowej, Obsługa klienta, Zmiany organizacyjne
Banking system in market economy, Customer service, Organisational change
Uwagi
streszcz.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu