BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kontao Ibrahima
Tytuł
Test cenowy : metoda ceny psychologicznej
Testing Pricing : Method of Psychological Pricing
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (2), 1999, nr 811, s. 242-251, bibliogr. 31 poz.
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Podejmowanie decyzji, Ceny, Psychologia konsumenta, Analiza cen, Zarządzanie cenami
Marketing research, Decision making, Prices, Consumer psychology, Price analysis, Administered prices
Uwagi
summ.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1507-3866
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu