BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Żelazko Aneta
Tytuł
Kreowanie wizerunku firmy, czyli public relations
Creating Corporate Image or Public Relations
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (2), 1999, nr 811, s. 252-259
Tytuł własny numeru
Zastosowania metod ilościowych
Słowa kluczowe
Wizerunek przedsiębiorstwa, Public relations, Instrumenty marketingowe
Company image, Public relations, Marketing instruments
Uwagi
summ.
Abstrakt
Przedstawiono genezę terminu public relations. Opisano istotę i znaczenie image'u przedsiębiorstwa oraz zwrócono uwagę na rolę public relations w kreowaniu reputacji firm.

The paper deals with the contemporary attitude towards public relations. To start with, it presents the idea and the meaning of the image of a company. In further sections it explains the existence and justifies the importance of public relations. The author focuses both on external and internal aspects of PR. Finally, the article refers to the present situation in Poland, presenting not only the successes, but also the pitfalls of public relations activities in our country. (original abstract)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Fombum C.J.: Reputation: Realizing Value from the Corporate Image. Boston, s. 3 (tłumaczenie własne).
  2. Goban-Klas T.: Public relations, czyli promocja reputacji. Warszawa, s. 45.
  3. Huber K.: Image, czyli jak być gwiazdą na rynku. Warszawa 1995, s. 3.
  4. Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa 1994, s. 621.
  5. Kotler P., Armstrong G.: Principles of Marketing. New Jersey 1996, s. 518.
  6. Łabędzki A.: Menedżerowie od reputacji. "Businessman" 1997 nr 9.
  7. Mierzyńska M.: Razem, ale osobno. "Businessman" 1996 nr 8.
  8. Obłój K.: Strategia sukcesu firmy. Warszawa 1995, s. 57.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1507-3866
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu