BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Nowak Edward, Piechota Robert
Tytuł
Przegląd zastosowań metod statystycznej analizy wielowymiarowej w strategicznych badaniach marketingowych
The Review of Statistic Multidimentional Analyse Applications Using in Marketing Research
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (6), 2000, nr 881, s. 17-31, bibliogr. 25 poz.
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Analiza wielowymiarowa, Metody statystyczne
Marketing research, Multi-dimensional analysis, Statistical methods
Uwagi
summ.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1507-3866
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu