- Autor
- Nowak Edward, Piechota Robert
- Tytuł
- Przegląd zastosowań metod statystycznej analizy wielowymiarowej w strategicznych badaniach marketingowych
The Review of Statistic Multidimentional Analyse Applications Using in Marketing Research - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (6), 2000, nr 881, s. 17-31, bibliogr. 25 poz.
- Słowa kluczowe
- Badania marketingowe, Analiza wielowymiarowa, Metody statystyczne
Marketing research, Multi-dimensional analysis, Statistical methods - Uwagi
- summ.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
1507-3866 - Język
- pol