BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bąk Andrzej
Tytuł
Dyskretne modele wyborów conjoint analysis w badaniach marketingowych
Choice-based Conjoint Analysis in Marketing Research
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (6), 2000, nr 881, s. 32-43, bibliogr. 21 poz.
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Pomiar wieloczynnikowy
Marketing research, Conjoint analysis
Uwagi
summ.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1507-3866
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu