- Autor
- Szczegielniak Joanna
- Tytuł
- Czynniki warunkujące skuteczność promocji sprzedaży
Factors Determining Effectiveness of Sales Promotion - Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (6), 2000, nr 881, s. 57-62, rys., bibliogr. 8 poz.
- Słowa kluczowe
- Sprzedaż, Promocja sprzedaży, Zarządzanie promocją sprzedaży
Sale, Selling promotion, Sales promotion management - Uwagi
- summ.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
1507-3866 - Język
- pol