BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Sztemberg Mirosława
Tytuł
An Application of Factor Analysis in Positioning Coffee on the Market
Wykorzystanie analizy czynnikowej do pozycjonowania kawy na rynku
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (6), 2000, nr 881, s. 63-74, tab., wykr., bibliogr. 10 poz.
Słowa kluczowe
Kawa, Pozycjonowanie produktu, Analiza czynnikowa
Coffee, Product positioning, Factor analysis
Uwagi
streszcz.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1507-3866
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu