BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zaborski Artur (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
Tytuł
Wykorzystanie skalowania wielowymiarowego do określania pozycji rynkowej wybranych produktów
Utilization of Multidimensional Scaling for Product Positioning
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Ekonometria (4), 2000, nr 845, s. 168-177, rys., tab., bibliogr. 11 poz.
Słowa kluczowe
Skalowanie wielowymiarowe, Odzież, Pozycjonowanie produktu
Multidimensional scaling, Clothing, Product positioning
Uwagi
summ.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1507-3866
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu