BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jáč Ivan (Technical University of Liberec, Czech Republic)
Tytuł
Alternativní metody cenové tvorby vybraného segmentu trhu
The Alternative Methods of Creation a Price of a Choosen Segment of Market
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1997, nr 747, s. 60-63, tab.
Słowa kluczowe
Segmentacja rynku, Ceny, Polityka handlowa
Market segmentation, Prices, Trade policy
Uwagi
summ.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
cze
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu