BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Jedlińska Maja
Tytuł
Cele strategiczne i skuteczne kanały dystrybucji w świetle badań empirycznych w wybranych firmach turystycznych woj. jeleniogórskiego
Strategic Objectives and Efficient Channels of Distribution in the Light of Empirical Studies of Chosen Tourist Agencies of the Jelenia Góra Province
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1997, nr 747, s. 145-154, bibliogr. 4 poz.
Słowa kluczowe
Rynek turystyczny, Kanały dystrybucji, Cele strategiczne
Tourism market, Distribution channels, Strategic goals
Uwagi
summ.
Kraj/Region
Województwo jeleniogórskie
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu