BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Drewnicka Magdalena
Tytuł
Wpływ komunikacji nieformalnej na zachowania nabywców i działania przedsiębiorstw
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 841, s. 47-61, rys.
Słowa kluczowe
Zachowania konsumenta, Formy komunikowania, Informacja marketingowa, Studium przypadku, Materiały konferencyjne
Consumer behaviour, Forms of communication, Marketing information, Case study, Conference materials
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu