BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Muszyńska Władysława
Tytuł
Kryteria wyboru agencji badań marketingowych i zasady współpracy
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 841, s. 75-91, tab.
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Agencje badań marketingowych, Kryteria oceny, Materiały konferencyjne
Marketing research, Marketing research agencies, Evaluation criteria, Conference materials
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu