BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Pukas Anetta
Tytuł
Standardy jakości w przedsiębiorstwie usługowym : spojrzenie marketingowe
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2000, nr 841, s. 167-176, tab.
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo usługowe, Standardy jakości, Polityka marketingowa, Materiały konferencyjne
Service enterprise, Quality standards, Marketing policy, Conference materials
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu