BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Wysocki Feliks (Akademia Rolnicza w Poznaniu)
Tytuł
Statistical Identification of Marketing Strategies in the Polish Dairy Industry
Statystyczna identyfikacja strategii marketingowych w polskim przemyśle mleczarskim
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Taksonomia (6), 1999, nr 817, s. 91-99, tab., bibliogr. 7 poz.
Słowa kluczowe
Strategia marketingowa, Przemysł mleczarski, Materiały konferencyjne
Marketing strategy, Dairy industry, Conference materials
Uwagi
streszcz.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1505-9332
Język
eng
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu