BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Bąk Andrzej (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
Tytuł
Wykorzystanie symulacyjnych własności conjoint analysis w badaniach marketingowych
The Use of the Simulation Properties of Conjoint Analysis in the Marketing Research
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Taksonomia (6), 1999, nr 817, s. 100-109, rys., tab., bibliogr. 16 poz.
Słowa kluczowe
Badania marketingowe, Pomiar wieloczynnikowy, Materiały konferencyjne
Marketing research, Conjoint analysis, Conference materials
Uwagi
summ.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1505-9332
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu