BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Stanimir Agnieszka (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
Tytuł
Badania segmentacyjne w praktyce polskiej firmy
Segmentation Research in the Practice of Polish Companies
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Taksonomia (6), 1999, nr 817, s. 144-148, bibliogr. 3 poz.
Słowa kluczowe
Przedsiębiorstwo, Marketing, Segmentacja rynku, Materiały konferencyjne
Enterprises, Marketing, Market segmentation, Conference materials
Uwagi
summ.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
1505-9332
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu