- Autor
- Baborski Andrzej (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu), Nycz Małgorzata (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
- Tytuł
- Nauczanie multimedialne a wiedza
- Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 815, s. 32-39, bibliogr. 4 poz.
- Tytuł własny numeru
- Pozyskiwanie wiedzy z baz danych
- Słowa kluczowe
- Zdalne nauczanie, Multimedia, Wiedza, Materiały konferencyjne
e-learning, Multimedia, Knowledge, Conference materials - Abstrakt
- W ostatnich latach dokonuje się zasadnicza przemiana w metodach nauczania: pojawiło się nauczanie na odległość przy użyciu środków elektronicznych. Należy podkreślić, że dydaktyka wykorzystująca środki elektroniczne, takie jak Internet, jest odmienna od stosowanej w przypadku taśmy wideo, popularnej w wielu studiach korespondencyjnych. Jest to związane z innymi środkami technicznymi stojącymi do dyspozycji oraz przekazywaniem nauczanych treści. Środki te są udostępniane przez środowisko multimedialne. Student podejmujący naukę w trybie zdalnym musi być umotywowany na przyswojenie wiadomości, nie zaś jedynie na formalne ukończenie kursu. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Ismangil B.P.: Towards Standarisation of Distributed Open learning Environments. www.dcs.shef.ac.ukl ~ m6bpi/project/report.html # tocl.
- Russel S., Norvig P.: Artificial Intelligence. A Modern Approach. Prentice Hall,Upper River, New Jersey 07458, 1995.
- The Models of Distance Education. Institute for Distance Education, USM, 1997.www.umuc.edu/ide/modltext.html.
- Wang H.: LearnOOP: An Active Agent Based Educational System. "Expert Systems With Applications", vol. 12, 1997.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol