- Autor
- Kościukiewicz Wiesław (Human Systems Group Sp. z o.o., Polska)
- Tytuł
- Internet jako podstawowe narzędzie dialogu z klientem w marketingu 1:1
- Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 815, s. 196-203, tab., bibliogr. 5 poz.
- Tytuł własny numeru
- Pozyskiwanie wiedzy z baz danych
- Słowa kluczowe
- Internet, Marketing, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Materiały konferencyjne
Internet, Marketing, Communication company-client, Conference materials - Abstrakt
- Wyjaśniono zagadnienie marketing 1:1 oraz opisano jego pozycję w stosunku do innych metod marketingowych. Omówiono także proces dialogu z klientem.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Allen C., Kania D., Yaeckel B.: Internet World Guide To One-To-One Web Marketing. John Willey & Sons, 1998.
- Electronic Commerce. International IFIP/GI Working Conference on Trends in Distributed Systems for Electronic Commerce. Hamburg 1998.
- Peppers D., Rogers M.: The One to One Future. Doubleday, 1993.
- Peppers D., Rogers M.: Enterprise One To One. Doubleday, 1997.
- Reitman J.I. i inni: Beyond 2000. The Future of Direct Marketing. NTC Business Book, 1996.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol