BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Kościukiewicz Wiesław (Human Systems Group Sp. z o.o., Polska)
Tytuł
Internet jako podstawowe narzędzie dialogu z klientem w marketingu 1:1
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 815, s. 196-203, tab., bibliogr. 5 poz.
Tytuł własny numeru
Pozyskiwanie wiedzy z baz danych
Słowa kluczowe
Internet, Marketing, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient, Materiały konferencyjne
Internet, Marketing, Communication company-client, Conference materials
Abstrakt
Wyjaśniono zagadnienie marketing 1:1 oraz opisano jego pozycję w stosunku do innych metod marketingowych. Omówiono także proces dialogu z klientem.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Allen C., Kania D., Yaeckel B.: Internet World Guide To One-To-One Web Marketing. John Willey & Sons, 1998.
  2. Electronic Commerce. International IFIP/GI Working Conference on Trends in Distributed Systems for Electronic Commerce. Hamburg 1998.
  3. Peppers D., Rogers M.: The One to One Future. Doubleday, 1993.
  4. Peppers D., Rogers M.: Enterprise One To One. Doubleday, 1997.
  5. Reitman J.I. i inni: Beyond 2000. The Future of Direct Marketing. NTC Business Book, 1996.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu