- Autor
- Gładysz Tomasz (Akademia Ekonomiczna we Wrocławiu)
- Tytuł
- Sieci neuronowe do odkrywania poziomu satysfakcji klientów banku
- Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 815, s. 81-85, bibliogr. 7 poz.
- Tytuł własny numeru
- Pozyskiwanie wiedzy z baz danych
- Słowa kluczowe
- Sieci neuronowe, Satysfakcja klienta, Badanie satysfakcji, Materiały konferencyjne
Neural networks, Customer satisfaction, Satisfaction research, Conference materials - Abstrakt
- Wyjaśniono pojęcie 'sieci neuronowych" oraz wymieniona zadania, które mogą być rozwiązywanie przez te sieci. Przedstawiono także praktyczne zastosowanie sieci neuronowych w bankowości na przykładzie wykrywania niezadowolonych klientów w populacji klientów deklarujących satysfakcję z dostarczanych usług.
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Bloemer J.M.M., Brijs T., Swinnen G., Vanhoof K.: The Use of Characteristic Rules for Identifying Latent Dissatisfaction in Customer Satisfaction Studies. "ITEO Research Paper Series" No. 1998/04.
- Durkin J.: Designing an Induction Expert System. "AI EXPERT" 1991/12.
- Michalski R.S.: A Theory and Methodology of Inductive Learning. "Artificial Intelligence" 1983/20.
- Korbicz J., Obuchowicz A., Uciński D.: Sieci neuronowe. Akademicka Oficyna Wydawnicza PLJ 1994.
- Shapiro P.G., Frawlej W.J.: Knowledge Discovery in Databases. The AAAI Press 1991.
- Tadeusiewicz R.: Sieci neuronowe. Akademicka Oficyna Wydawnicza 1993.
- Tadeusiewicz R.: Sieci neuronowe. Cykl artykułów w magazynie komputerowym "Enter" (numery od 1/95 do 9/95).
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol