BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Hajdas Monika (INSPIRE smarter branding)
Tytuł
Jak zdetronizować lidera rynku
Źródło
Marketing w Praktyce, 2010, nr 10, s. 6-8, rys.
Słowa kluczowe
Marka, Strategia sukcesu, Strategia marketingowa, Pozycja przedsiębiorstwa na rynku
Brand, Success strategy, Marketing strategy, Business strength
Abstrakt
Według autorki marki, które są skoncentrowane na tym, by np. z pozycji nr 5 wskoczyć na podium, a będąc już na nim zdetronizować lidera rynku – powinny rozważyć strategię challengera. Autorka omówiła kluczowe elementy oraz typy strategii challengera.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu