BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Opolski Krzysztof (Uniwersytet Warszawski), Potocki Tomasz (Uniwersytet Rzeszowski)
Tytuł
Wymagania a rzeczywistość (cz. 2)
Źródło
Bank, 2011, nr 9, s. 46-47, wykr.
Słowa kluczowe
Obsługa klienta, Usługi finansowe, Klient, Segmentacja klientów
Customer service, Financial services, Customer, Customer segmentation
Abstrakt
Artykuł dotyczy usług typu wealth management, zdefiniowanych jako holistyczne podejście do zrozumienia potrzeb i obsługi najbogatszych klientów. Największym wyzwaniem dla banków oferujących tego typu produkty i usługi będzie pozyskanie i utrzymanie najlepszych doradców. W artykule omówiono zagadnienia dotyczące rekrutacji doradców oraz efektywności i sposobu ich pracy.
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1230-9125
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu