BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Zajkowski Robert (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie)
Tytuł
Budżetowanie sprzedaży produktów o charakterystyce sezonowej
Źródło
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 831, t. 2, s. 222-228, tab., bibliogr. 5 poz.
Tytuł własny numeru
Budżetowanie przychodów i kosztów. Tom 2, Komunikaty
Słowa kluczowe
Budżetowanie, Sezonowość, Produkt, Analiza sprzedaży, Materiały konferencyjne
Budgeting, Seasonal character, Product, Sales analysis, Conference materials
Abstrakt
Przedstawione podejście metodologiczne do procesu budżetowania przychodów ze sprzedaży produktów o charakterystyce sezonowej stanowi jedynie tezę do dalszych dyskusji nad problematyką budżetowania przychodów o dużej zmienności w kolejnych analizowanych okresach. Stanowić powinno jednak pozytywny drogowskaz dla menadżerów borykających się na co dzień z tego typu problemami. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Bibliografia
Pokaż
  1. Dittman P.: Metody prognozowania sprzedaży w przedsiębiorstwie, Akademia Ekonomiczna, Wrocław 1996.
  2. Drury C.: Rachunek kosztów, Wydawnictwo naukowe PWN, Warszawa 1996.
  3. Prognozowanie gospodarcze, Red. M. Cieślak, Akademia Ekonomiczna, Wrocław 1993.
  4. Sobczyk M.: Statystyka, PWN, Warszawa 1997.
  5. Zeliaś A.: Teoria Prognozy, PWE Warszawa 1997.
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
0324-8445
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu