- Autor
- Zajkowski Robert (Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie)
- Tytuł
- Budżetowanie sprzedaży produktów o charakterystyce sezonowej
- Źródło
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 1999, nr 831, t. 2, s. 222-228, tab., bibliogr. 5 poz.
- Tytuł własny numeru
- Budżetowanie przychodów i kosztów. Tom 2, Komunikaty
- Słowa kluczowe
- Budżetowanie, Sezonowość, Produkt, Analiza sprzedaży, Materiały konferencyjne
Budgeting, Seasonal character, Product, Sales analysis, Conference materials - Abstrakt
- Przedstawione podejście metodologiczne do procesu budżetowania przychodów ze sprzedaży produktów o charakterystyce sezonowej stanowi jedynie tezę do dalszych dyskusji nad problematyką budżetowania przychodów o dużej zmienności w kolejnych analizowanych okresach. Stanowić powinno jednak pozytywny drogowskaz dla menadżerów borykających się na co dzień z tego typu problemami. (fragment tekstu)
- Dostępne w
- Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka SGH im. Profesora Andrzeja Grodka
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu - Bibliografia
- Dittman P.: Metody prognozowania sprzedaży w przedsiębiorstwie, Akademia Ekonomiczna, Wrocław 1996.
- Drury C.: Rachunek kosztów, Wydawnictwo naukowe PWN, Warszawa 1996.
- Prognozowanie gospodarcze, Red. M. Cieślak, Akademia Ekonomiczna, Wrocław 1993.
- Sobczyk M.: Statystyka, PWN, Warszawa 1997.
- Zeliaś A.: Teoria Prognozy, PWE Warszawa 1997.
- Cytowane przez
- ISSN
- 0324-8445
- Język
- pol