BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Godek-Biniasz Anna (iPlacement Sp. z o.o.)
Tytuł
Lokowanie w iŚwiecie
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 10, s. 6-8, fot.
Słowa kluczowe
Product placement, Marketing mobilny, Gry komputerowe, Aplikacje internetowe
Product placement, Mobile marketing, Computer games, Internet application
Abstrakt
Product placement w grach i aplikacjach mobilnych jest jednym z najbardziej obiecujących narzędzi, jakie na chwilę obecną można znaleźć w obszarze marketingu mobilnego. Atrakcyjność produktów Apple może doskonale wpływać na te marki, które gotowe są na lokowanie produktów w sposób dynamiczny. Zainteresowanie lokowaniem produktów ze strony deweloperów gier i aplikacji stale rośnie, co w ciągu najbliższych miesięcy niewątpliwie wpłynie na powiększenie portfolio oferowanych możliwości w obszarze planowania kampanii PP. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu