BazEkon - Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

BazEkon home page

Meny główne

Autor
Żydek Katarzyna (Eura7), Skraba Edward (Eura7)
Tytuł
Aplikacje na Facebooku
Źródło
Marketing w Praktyce, 2011, nr 10, s. 10-12, fot.
Słowa kluczowe
Aplikacje internetowe, Efektywność marketingu, Instrumenty marketingowe, Komunikowanie marketingowe, Media społecznościowe
Internet application, Marketing efficiency, Marketing instruments, Marketing communication, Social media
Firma/Organizacja
Facebook
Facebook
Abstrakt
Aplikacje na Facebooku są doskonałym przykładem wykorzystywania specyfiki i właściwości mediów społecznościowych do aktywizacji i angażowania szerokiego grona odbiorców w interakcje z marką, produktem czy firmą. Wraz z rozwojem funkcjonalności serwisu zwiększają się także możliwości precyzyjnego dopasowywania tego typu narzędzi do konkretnych założeń marketingowych. Dzięki temu aplikacje - dostarczając coraz bardziej zróżnicowanych i atrakcyjnych treści - mogą zachęcić do śledzenia społecznościowych poczynań marki czy firmy na Facebooku i są coraz skuteczniejszym narzędziem promocji w internecie. (fragment tekstu)
Dostępne w
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
Biblioteka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Biblioteka Główna Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
Cytowane przez
Pokaż
ISSN
1425-8315
Język
pol
Udostępnij na Facebooku Udostępnij na Twitterze Udostępnij na Google+ Udostępnij na Pinterest Udostępnij na LinkedIn Wyślij znajomemu